3 dagar till sommar

Den här dagen har varit rätt så rörig. Började med en sovmorgon, vaknade några gånger av att jag fick sms och att klockan ringde. Men brydde jag mig om det? Nono, sängen är allt för skön så tidigt på morgonen. Varm också för den delen, skitvädret utanför lockade inte... I alla fall så tog jag bussen, sen cyklade jag som en galning till Tessin.. Möttes av en polis när jag kom in i skolan, undrade vafan som hade hänt nudå i lilla nyköping. Och sen när jag kommer fram till skåpen så är alla lås förstörda och det har tydligen varit inbrott på natten.

Yes... Tur att man inte blev av med något. Det värdefullaste jag hade i mitt skåp var lixom miniräknaren ;) Som tur var! I alla fall.. Hade ett prov som gav mig kramp i handen, sen en till lektion där min hand fick lida ännu lite mer... Slutade vid 4 och nu sitter jag här.. Sugen på chips... Ovanligt! Nej, ikväll ska jag köra nyttigt, chipsen och dippen kan vänta tills imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0