♥ Breathe in breathe out

Typ skitballt. Städar mitt rum med allt för hög musik. Var hem till min mentor och myste med ena klasshalvan efter skolan. Chips och glatt folk in my heart. Stort och fint bodde han! Rätt crazy också för den delen.

Nejfan jag sa ju att jag städade mitt rum, då är det väl bäst att jag gört! Imorgon är det fredag förresten, och jag känner för att vara fett lycklig! Varför ska dem ensamma stunderna vara så deppigaaa föööör! Jag förstår inte. NEJ det gör jag verkligen inte. En sak till innan jag tar tag i mitt stökiga rum, jag gillar pengar! Johoråå (Y)


I'm feeling your pride

xx c♥


Kommentarer
Postat av: amy

såå söt du är! :)

2009-10-05 @ 09:29:18
URL: http://hejamy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0