En dag i Trosa

Den här söndagen har spenderats i Trosa, firade farmor lite och hälsade på syster Andreas och deras hund, som också var där :) Fikade gott och gick promenad i kylan. Vart att gratulera farmor tidigare eftersom vi åker iväg om en vecka. Wohoo, Malta(och värmen hoppas jag) here I come!


Jag i bilen påväg upp, trött som satan..!

Dom andra bilderna ligger på digitalkameran, och dom orkar jag inte lägga in nu. Lat som jag är, blir att äta lite innan Wallander drar igång ikväll. Fan, flera timmar tills dess. Hur ska jag orka hålla mig vaken. Förra veckan när jag o pappa såg på Wallander vart jag as stolt över att känna igen han lilla killen som var med i "Om en pojke". Han var med som typ 18åring i Wallander. HAHA har man lätt att känna igen ansikten så har man. Nu fattade säkert ingen vad jag babblade om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0