Skolfotot

Hejhej, redan torsdag och mitt blodsocker bara stiger. Är inte vad vin att trycka i mig så mycket socker helt enkelt. Bra för plånboken är det inte heller, men man ska tänka på att må bra i hjärtat. Det var en lång och seg dag idag, började med hysterin "skolfoto" och alla trängdes vid speglarna, mitt hår var inte på min sida och jag kände mig väl lite sådär halvfräsch efter att ha cyklat som en idiot.

Anyway, så lekte jag med Ullis igår efter skolan. Lite impulsivt sådär. Du är bra tjejen! Hmm idag var det redovisning också, men det gick åt skogen. Pågen bullarna var bättre om man säger så... *Suck*



Bild från Matildas facebook. Ser ni vart jag är? (gulligt...)

xx c♥


Kommentarer
Postat av: kimpan ;)

Snygg du blev :D<3

2009-10-15 @ 22:27:57
URL: http://kimokeijn.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hahah men där gjorde jag en annan min mot vad jag gjorde på det riktiga :o xD<33

2009-10-15 @ 22:31:52
URL: http://cellena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0