You are my kind of beautiful

Tjenare. Idag är det onsdag, jodå... Hmm, har egentligen inget att skriva, inget vettigt i alla fall. Slutade skolan för några timmar sen, gick på stan ett tag efter, innan jag drog mig hemåt. Kanske borde ta o sova nu, så att mina underbara ringar under ögonen kan försvinna nån gång. Ser ju inte klok ut... -.-

Aja... Köpte ett "spets"linne, var på G med en skinnjacka men jag venne. Ändå så kallt ute nu, och jag köpte ju en jacka i lördags (A) Hehe... Hoppas att det blir någe av planerna inför helgen, kanske lite mer shopping då juu (Y) Även ifall jag borde lägga undan endel pengar, nu när jag ska ha min fina laptop :$ Men en fågel viskade i mitt öra att jag skulle få lite hjälp med att betala den (A)


Jag vet... SKA klippa bort den fula tvätt lappen. Haha

linnet ja köpte idag, intressesmurfarna anntecknar förstår jag! ^^

Does it take your breath away..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0