♥ 090911

Oh my gaaaad vad trött jag är. Borde väl kanske inse att jag är sjuk och att jag inte borde vara hyper hela tiden i  skolan... Anyway så var dagen rätt okej, missade min jävla sovmorgon tack vare stadsbussarna. Blir nog att införskaffa en till cykel snart snart snart! Menmen, då hade jag lite dötid på morgonen i skolan innan jag började så att jag kunde plugga lite.

Magen skriker efter mat och jag överväger att ta cykeln till coop o köpa lite chips'n'dipp. Haha yes thats my name of it! Jummiie. Annars så skiner ju solen och så, det är bra! Blir grillat och idol ikväll, förhoppningsvis leka med Kim imorgon :) hihi, vad kul det är att hålla på att bli friiisk!


Konstig bild på mig från idag, i skolan.

Förresten så är det den 11e September idag, kanske borde jag hålla mig hemma och inte köpa några chips??? Kanske borde man inte vara rädd för saker utan njuta av livet... Hm hmm, jag tar nog det andra alternativet. Souercream är ju trots allt souercream!!

xx c♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0