♥ 090912

Jag har spenderat hela dagen med bästa Kim! =) Började med en tröttis morgon. Och med det menar jag: film, läsk och "dagen efter" chips. Hahah, vi såg på Raise your voice i vardagsrummet och små grät lite. Faktiskt bra film om man frågar mig! Seeeen, blev det en väldans massa foton på oss och så innan vi begav oss till pizzerian. En Hawaii o cola. Yummie. Cyklade hem till Kim o var där ett tag innan vi tog oss till Matte.

Helt okej lördag när man är små sjuk fortfarande :)<3


Super duper tjejen number 1♥   jag pimpade hennes nails idag också ;)

bjuder lite på mig själv. Hahahah xD

Hoppas att ni som förtjänar har haft en bra lördagskväll ;-) Nu är det nog msn eller sängen som gäller för mig. Är skapligt trött om man säger så. Hehe. (A)


xx c♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0