♥ 090921

Har lust att se den här filmen ikväll, tror att det är den andra transformers filmen?(Transformers: revenge of the fallen) Är inte säker, eftersom jag inte direkt suktar efter filmerna. Men den första var ju bra ;) Så belönar mig lite med en slapp kväll eftersom jag är så duktig i skolan... Nej men matte B är så onödigt, sen är det inte mitt fel att jag inte har InDesign hemma och att skolans dator stänger av sig själva när jag precis ska skriva dit det sista ordet i InDesign... Suck, får ta o fixa den inlämningsuppgiften på hålet imorgon. Daddy som förresten ropar att maten är klar nu, kom in till stan o så fixade vi lite grejer...

Ne men ska väl gå ner innan han hinner ropa igen (a)



xx c♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0