♥ Myselimyys

Haha klantarslet som jag är så vred jag sönder en nyckel idag. Pappa fick komma o fixa moppelåset där jag satte in fel(!) nyckel och vred om. Nyckeln gick av och halva fastnade alltså innuti låset. Vadååå, det händer väl alla. Eller så är det bara jag som har lite otur.. Skulle ha klippt mig efter skolan också men.. Inte min dag att ta några risker asså. Träffade på Amanda när jag fördrev lite tid, och hon hittade ett assnyggt linne! Och jag en mysii hood tröja, kände att jag behövde något nytt med luva nu när kylan kommer. Usche...  


Sitter här o bara myser i min nya hood som fick följa med mig hem idag! Yesyes.

Jag borde typ städa mitt rum, vika kläder, rensa bland mitt smink, dammsuga och bädda sängen. Ni ser ju bakom mig hur fint det är atm. Senare blir det idol as usual :) true blood och 90210. Love it. säger vi. Får pumpa lite musik så kanske jag överlever den här dagen också.

xx c♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0