♥ Ny Vecka, Ny Dator?

Jag är jävligt sugen på en ny dator! Vet inte om det bara är någon kick jag har fått men just nu sitter jag och slår på burken för att få den tyst... *Suck* Inget större fel på den kanske, får be pappa snacka med Magnus o se om jag kanske kan få en ny ;)

Sjukt trött efter skolan. Eller rättare sagt efter, allt? Vaknade trött och hungrig och så fick det tydligen förbli hela dagen. Förresten så har jag blivit en YoVille nörd :) lite sims feeelings av de spelet. Saknar det, men frågan är om min dator skulle palla sims 3..?


Slänger in en bild på mig med långt hår, för att förgylla inlägget lite ;) imorgon klipper jag mig... hmmm. Hoppas det blir bra!

xx c♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0