Lördag

Godmorgon,

Första December idag, man kanske ska börja räkna ner till julafton som man alltid gjorde när man var liten, hih :) 24 dagar kvar nu vilket nästan inte är någonting alls! Men idag får jag leva i nuet och inse att jag måste jobba med en faktauppsats och läsa ut en bok tills på måndag. Har knappt börjat men det går nog bra får jag hoppas. Några övriga planer har jag inte direkt för den här lördagen men ikväll är jag ensam hemma så M kanske ska komma hit och hålla mig sälskap, så tomt annars. Haha.

Nej får njuta av att jag inte behöver gå ut idag, med tankte på vädret. Och visst är det fint med alla ljus, ååh! Men nu ska jag skriva skriva skriva så ha det bra så länge!

Kram Camilla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0