Onsdag

Hola,

onsdag idag, jag brukar tycka att veckorna går snabbt men när det är plugg och/eller prov varje dag så går de väldigt långsamt och trögt. Har som sagt(?) engelska uppsats imorgon och spanska-prov, stort so förhör och biologi tills på fredag. Sitter och kollar lite på spanskan men borde plugga riktigt mycket på den eftersom jag verkligen inte gillar spanska = inte så bra betyg. På förra provet fick jag precis G och de för att jag gillar inte den nya läraren... Vi har fått ny Spanska lärare varje år (7,8,9) vilket är lite segt det också.....

Nej ska inte klaga jättemycket, för det är ju snart jullov (närmare bestämt om 16 dagar) och jag tror att jag får tillbaka min dator i helgen så då kan jag visa er bilder på veckornas shopping :) Good good. Tror inte att jag har så mycket mer att berätta så jag får återgå till spanskan nu.

Kram Camilla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0