Söndag

Då var även denna helg slut, kvällen är ju kvar men det känns som om klockan i alla fall är 8 pga att det är så svart ute! Ska läsa ut min bok och skriva en liten sammanfattning på den, sen är jag klar med svenska arbetet! Det skulle ha varit skönt om jag redan gjort klart kemi-sammanfattningen tills på tisdag men man hinner ju inte allt, och jag ville ha lite relax nu när det ändå är helg.

Imorgon blir det nog stan och köpa den där "hängsel-kjolen" på gina som jag pratade om :) Sen hem och plugga, har även ett SO arbete som ska göras klart denna vecka och Spanska prov på fredag. Men jag är nog inte ensam om att längta till den 21 December!! :D

Nu ska jag bädda med nya sängkläder o sen lägga mig o läsa med lite nature choklad- ja då nyttigt ska de vara ;

Kram Camilla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0