Dagens

TinyPic image

Dagens outfit, ja konstigt nog är det de kläderna jag köpte igår ;) Fast nu fuskar jag lite för jag har mjukisbyxor på mig i idag...
Shit vad det regnar asså! typ som om det kommer ngt vattenfall över sörmalnd som aldrig slutar?

I alla fall vet inte riktigt vad jag ska göra idag, njuta av helgen och bara slappa. mmm skönt Haha!



- Matteprov på tis-ons
- Fysikprov på fre men på tor-fre är jag ledig, för jag ska till min mormor jag inte träffat på years!



Ha en bra helg!
Kram Camilla ♥


(Really Bad Pic, I Knoow)

Kommentarer
Postat av: Bella

Ne faktiskt inte, jag visste inte att gossip girl fanns endå tills de visade reklam på serien..*skäms* haha men är böckerna helt annorlunda eller är det likadant som i serien?
Ser att du är OTH beroende, vilket är helt rätt att vara ;D haha

2007-09-30 @ 21:07:56
URL: http://xposed.blogg.se
Postat av: Camilla

Bella - Haha ja det är rätt(oth!!) Ja de finns fler personer i böckerna än vad man fått se i serien ännu och Jenny H. är kort big boobs och röd/krullhårig i boken, hehe. :)

2007-10-02 @ 17:36:57
URL: http://cellena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0