Kändisspan på Mc Donalds

♥ Nu är min prao vecka slut och som tack för att jag varit så otroligt duktig(?) så fick jag välja något i butiken för 200:-, så jag tog en svart kofta som visserligen kostade 249:- men man får ju passa på när det är gratis!

Förkylningen verkar ju aldrig släppa har varit sjuk i mer än en vecka nu, hmrf! Och eftersom jag ätit hamburgare 3 dagar irad känner man ju att man vill ut och springa av sig det, men icke!

Jusste tror i alla fall inte att jag berättat detta, igår inne på Donken så såg jag Paul Tilly han från ica reklamen haha, söt och smal var han. Kanske lägger in ngn papparazzi bild på honom taget av mig ;)

Nu Idol 2007
Senare Jordan rättsläkare



Trevlig helg!
Kram Camilla ♥


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej :)
Vart praoade du??

2007-09-23 @ 19:24:18
URL: http://www.majskii.webblogg.se
Postat av: Camilla

Maja - ute på Gumsbacken...

2007-09-24 @ 19:58:41
URL: http://cellena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0