Onsdag

Update; här kommer en bild med tröjan påimage294 




Heej! Gick till skolan idag, även fast jag hostar som en rostig burk och har ont i halsen. Ännu bättre blev det ju när min grupp skulle ha det engelska muntliga nationella idag.... No comments, in English... Thaats Riight!

Efter det så slutade vi(skönt!) Gick på stan och köpte en tröja(bild) :)
Fick även reda på att vi har Spanska uppgift och Engelska nationella hör/läs prov på fredag. Greaat!

Så nu ska jag läsa bloggar dricka te, äta mat och sen slänga mig i soffan LOST ikväll! :)


xoxo c ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

svar: aa tror den kosta ca 200 :)

2008-04-02 @ 22:23:51
URL: http://eyeshadowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0