Shopping

Hallå, hallå! Vad har ni gjort idag? Jag är helt slut efter att ha gått på stan sen klockan 12 "imorse", kom precis hem. Det vart endel i alla fall och några saker som jag har lagt undan, tror att det bli köp :) Det jag skulle köpa, skor, vart det däremot inget av. Det verkar som att butkerna har bestämt sig för att sluta sälja svarta gladiatorsandaler...!


1. Cosmopolitan augustinr 45kr(!)
2. Kofta från H&M
3. Tops...
4. Några enkla örhängen
5. Hårspray
6. Straightening - används vid plattångning /hårtorkning..
7. Stort hårspänne
8. Tröja från H&M

Ska visa er vad jag köpte på Gotland också, det vart bara 2 grejer men iafl...

xx c♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

hehe okej:D

2008-08-07 @ 22:31:31
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Silla

Fina saker :)

2008-08-08 @ 01:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0