Third Day

Hej bloggen, just nu är det mest gymnasiet gymnasiet gymnasiet som gäller. För det är ju de som är mitt liv just nu. Slutade i alla fall skapligt tidigt idag då det var första dagen vi gick efter schemat, och jag måste säga att äntligen har jag hittat några som jag gillar att umgås med! STORT + till det! Efter skolan idag blev det en sväng på stan för att köpa en fet annteckningsbok till alla ämnena och ett hänglås till skåpet.

Gårdagen var helt hemsk, vi blev indelade i grupper och blev runtvisade av 2st 2or. Kan börja med att säga att min grupp söööög... Eller ja 3 st var OK men de kände redan varanndra och då umgicks ju såklart dem. Sen var det typ 2 till som jag vart tvungen att gå med, som jag inte alls kännde ngn connection med... + att vi fick vänta typ 3 timma och bara sitta sitta sitta... Vi blev även fotade av fotoläraren, bilder som lärarna skulle få för att lära sig namnen. Men efter det fick vi "baka" tårta med gruppen, och titta på bilderna som vi tog under dagen. Så dagen slutade i alla fall bra.

Well det blir nog bara bättre och bättre nu framöver hoppas jag! Imorgon slutar vi sent, kanske kommer ha sovmorgon, vi fick inte riktigt reda på vad för lektion vi ska ha eller vart, då det är en massa olika språkval o annat. Nu framöver kommer vi att bli blandade med den andra Media-klassen på alla lektioner, har i alla fall pratat med några av dem. Jag har många namn kvar att lära mig! 60st är vi nog som går media! Har typ lärt mig en fjärdedel av alla..



Tårtan som vi gjorde igår. Fin va? haha

xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0