♥ Måndag

Hola el blog!

Nu äre ju såhär att jag inte läser Spanska längre så om det inte är så man säger så ber jag om ursäkt ;) Idag vare i alla fall en ganska vanlig skoldag, man lär ju känna alla i klassen lite mer för varje dag som går, vad alla väljer i olika situationer o så. Jag är glad för att det finns en tjej som är väldigt lik mig i alla fall! :) Sen finns det många i klassen som jag inte ens har pratat med! Vi är 60st.

Efter skolan så skyndade jag mig ner till busstationen för att hinna med 13.27 bussen. Klockan var 13.27 och jag ser bussen åka iväg, men det finns ett till ställe ganska nära, där man kan få gå på om buss chaffisen är på bra humör. Nu har jag preics skämt ut mig själv och sprungit hela bussterminalen igenom med klackar och alla ser när den jävla gubben dissar mig och bara kör förbi mig! Nästa buss åker 14.42... Så det var bara att vänta i över en timma, orkade inte gå på stan då jag var helt slut i kroppen och arg som satan! När klockan är 14.42 så äre samma jävla gubbe som kör den bussen med, hade lust att slå till honom men jag är ju som var inte riktigt så aggresiv ;)


Det var kul på bussen i varje fall, mycket trevligt folk<3 Köpte en Hello Kitty Choklad kalender på coop när vi kommit fram också! Haha supersöt! Ikväll är det Design Simon & Thomas sen Prison Break. Imorgon ska jag göra en film om min mobil på rörlig bild lektionen, sen runt 2-halv5 så har jag illustration, får kanske reda på hur provet gick, ni vet det som jag skrev om förra veckan. Sen så ska jag och Lollo vara med några vänner efter skolan.

xx c♥

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Oj, vad kul! Ja visst.

2008-12-01 @ 19:06:01
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0