♥ Torsdag

Förlåt! :D

Haha jag är sämst på att uppdatera just nu känner ja! Idag, ja vad hände idag. Började med datakunskap som slutade runt 10 så då väntade jag på att dem smarta i snabb matten skulle sluta sen blev det en stooor och god hawaii. Jag orkar tyvärr aldrig mer än en halv pizza men han som stod där och tog beställningen var så sur och försökte blåsa mig på 40kr så ja skit i å fråga efter en barnpizza för det billigare priset...


(nu har jag ätit pizza fyra ggr på två veckor)


När klockan var halv ett så började min andra lektion för dagen vilket var engelska, haha vi kände nog oss alla som 8 åringar när vi fick läsa små i söta julböcker, sen vare svenska. Hade prov, kom på endel nu efter men skit samma kan det ju ändå nu och det är ju de som är meningen!

Slutade en timma tidigare tack vare att jag var så snabb. <3 Håller på med en svenska redovisning jag har imorgon, ska prata lite om coldplay. Har väl inte direkt någon "relation" till dem menmen...

xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0