♥ Torsdag

Tjenixen! Nu sitter jag här igen, tyvärr så har jag inte haft tid till att lägga in bilderna på vad jag köpte igår men det kommer! ;)

Jag började skolan vid halv 9 idag som vanligt, sen åkte jag ner på stan o fotade mig till mitt id kort... Ja, vad kan jag säga mer än att det blev helt misslyckat. Jag var ju fan påväg att blinka! Usch vad jag ska gå tillbaka dit och klaga, hoppas att jag kan få ta nya kort så snart som möjligt! För det där kortet tänker jag inte använda..

Annars har det inte hänt så mycket idag, åt pizza till lunch med Felicia och Amanda och vi kom in på samtalsämnet "spyor" haha tanten som satt brevid oss och åt kebad såg inte så jättefrestad ut av maten längre. Haha shit, vi gick där ifrån ganska snabbt efter det iafl ;) Ikväll ska jag skriva lite engelska, duscha och se på medium eller nytt läge. Får se vad det blir! Hoppas att ni hade en  bra dag! :)









xx c♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj haha :D från typ inga besökare alls till 100st!

2008-12-04 @ 19:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0