wasted update, again

Gjorde en ny blogg för ett par dagar sen, 3 dagar sen mer bestämt... Har redan fler besökare där än på den här, pffff haha. Men bara för att vara lite irriterande så kommer jag nog aldrig säga vad bloggen heter det här var bara för att ni ska veta varför jag inte har uppdaterat så mycket idag ;)

btw. den nya bloggen handlar inte om mig och inte om ngt som jag skriver om här höhö....... Så det är inget speciellt ni missar..



22.00 ikväll på tv3 är det Terminator the Sarah Connor Chronicle, och jag kommer ju självklart att titta på det avsnittet för 3e ggn. Förresten så är det avsnittet jättebra! :)


Kommentarer
Postat av: maria

Tack :) Aa.

Hoppas att du har haft en bra dag !

2008-06-23 @ 22:14:25
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0