Glad Påsk

Usch de e så jobbigt! 

Får ha näsdukar tillgängliga vart jag än går och det värker i hela kroppen, sen när jag väl anstränger mig börjar jag darra och tror att jag ska spy... USCH VARFÖR?

Ikväll blir det att dricka 1000liter till med te och äta lite godis, Glad Påsk. Ja väldigt glad är jag.....

+

King Arthur 20.10 på tv4

image282
Amerikanskt/brittiskt drama från 2004.
Arthur (Clive Owen) leder landet Britannien under de mörka åren. Han är en motsträvig ledare som bara har en enda önskan, att få lämna landet och återvända hem till det lugna och stabila Rom. Men innan han kan återvända måste han utföra ett sista uppdrag - att hitta en ny ledare till landet. Arthur kallar samman riddarna kring det runda bordet, Lancelot (Ioan Gruffudd), Galahad (Hugh Dancy), Bors (Ray Winstone), Tristan (Mads Mikkelsen) och Gawain (Joel Edgerton). Tillsammans måste de försöka hitta en kung som kan leda Britannien in i den nya tidseran och försvara landet mot saxaren Cerdic (Stellan Skarsgård) och hans män. Med hjälp av trollkarlen Merlin (Stephen Dillane) och den vackra Guinevere (Keira Knightley) vid sin sida måste Arthur hitta styrkan att ändra historiens gång.


Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Är du duktig på blogg-design? Hade behövt lite hjälp i så fall :)

2008-03-22 @ 17:29:30
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Creme Fresh

Glad påsk! =)

2008-03-22 @ 17:33:19
URL: http://cremefresh.blogg.se
Postat av: Hannah

Glaaad påsk! =)
gör du ngt kul idag?

2008-03-22 @ 17:34:52
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0