Måndag

Hej!image275

Nu är det bara 3 skoldagar kvar tills jag får lov. Och det hade ju varit skönt om man slapp snön!? Haha trodde verkligen inte på Lollo o Madde när de kom in o sa att de va snöblandat regn ute, en halvtimma senare var marken vit.... Lovely med tanke på min vårjacka som jag trodde att jag skulle få använda den här veckan.

Imorgon har jag musikprov, på 50, 60 & 70-talet. Så det blir att lyssna på en massa gamla låtar på YouTube + Gustavsson ofc :)


Imorgon ska vi skicka in våran beställning på klasströjorna, det ska stå K.Å.T med stora bokstäver, trevligt va?

(Klassens År Tillsammans)


xoxo c

Kommentarer
Postat av: Fröken D

heja björn! :)

2008-03-18 @ 13:32:46
URL: http://mjaomjao.blogg.se
Postat av: Camilla

Fröken D - Han är med i de där nya programmt nu också ;D de heter typ "kramar pussar sveige" ngnting ;)

2008-03-18 @ 22:52:38
URL: http://cellena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0