My closet

Hejhej! Det vart en lång runda på stan idag med Martina och Madde (: Provade många klänningar och toppar, fler som jag gärna vill ha men pengarna säger ifrån. Jag måste köpa en present till mamma och en ny mascara. Men jag köpte i alla fall väskan och GossipGirl boken :)

Jag provade bl.a. de här klänningarna på GT idag men den rosa känns lite för mycket för avslutning? och den vita var lite genomskinglig vid bakdelen :(



Tror att jakten på avslutningskläderna fortsätter i Sthlm eller Norrköping!

Update;
KÖPT!
Den ser inte precis likadan ut som på bilden.

Kommentarer
Postat av: Felicia

den är finare på riktigt tycker jag :) jag har den i svart

2008-05-27 @ 14:38:14
Postat av: Camilla

Felicia - Ja visst är den :) jaså har du?! :D

2008-05-27 @ 17:05:38
URL: http://cellena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0