♥ Dagens Låt

Efter att ha sett en reklam sent igår kväll så har jag haft en och samma låt på huvudet hela dagen! Ganska jobbigt men jag och Louise sjöng på bussen hem så lite andra låtar tog som tur var över. Haha bara lite synd om alla som satt på den överfulla dragspelsbussen! + vårat span som har börjat åka samma buss, good for us

I alla fall, reklamen som jag såg. Det är  ett svart får som sjunger "Born to be cheap" i duschen... So guess what song I'm talking about?

Born To Be Wild



Kim Wilde - Born To Be Wild

xx c♥

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Nähä? Jag läser på alla bloggar om hur det snöade, men ingenting här än så länge!

2008-11-20 @ 06:53:08
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0