♥ Frågesund




Jag har fått lite nya besökare som ställt frågor nu på senaste tiden så tänkte skirva lite om mig själv,

Vad heter du,
Camilla Andersson

Hur kom du på cellena,
Kort sagt så heter jag det, Camilla Ellen Andersson --> C Ellen A

Hur gammal är du?
 Jag är 92a men fortfarande 15 år, eftersom jag fyller år sent i december

Du går första året på gymnasiet, vilken linje,
Jag går Media och stormtrivs!

Vart bor du,
Jag bor lite utanför en stad som heter Nyköping, 10mil från Sthlm

När började du blogga,
Jag började blogga i November 2006, men efter ett år ungefär så skaffade jag en ny blogg, den här!

Har du några syskon,
Två systrar

Några speciella intressen,
Jag älskar kläder, och annat ytligt som hör till! Inredning och design, det är nog min grej. Är ganska bra på att rita också. Sen att vara med mina vänner och resa!

Första pojkvännen,
Hmm, i 4an

Hur lång är du,
Jag är 1.75cm

Har du någon pojkvän just nu,
Nej det har jag inte

Någon mer fråga som ni vill ställa så kan ni göra det nu! Svarar inte på allt för personliga frågor dock.

xx c♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det du på headern? I alla fall grymt lik!

2008-11-20 @ 18:57:34
Postat av: Viktoria

Svar: Den börjar på tv400 den 24 november kl 20:00 :)

Jag tycker den är grym iallafall :)

Det finns att ladda ner på mininova.org & piratebay.org

2008-11-20 @ 20:23:38
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg bild!

2008-11-22 @ 15:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0