♥ Ny Vecka



Nu är det måndag igen vilket betyder, att det är fyra skoldagar kvar innan det blir helg. You've got to be positive right ;)  Vilket fall som helst så har jag en del att stå i de närmsta dagarna, vilket är skola umgås plugg tv sov. Men just att plugga... Jag känner mig verkligen värdelös på den punkten för jag vet att jag skulle kunna göra så mycket bättre ifrån mig om jag bara tog mig tiden att försöka. Men jag orkar verkligen inte plugga... Skoltrött nu lixom? Det är mer än 30 dagar kvar till jullovet.

Prison Break ikväll men innan dess blir det, dusch och OTH Marathon för mig ;)



Wentworth Miller aka Michael Scofield i Prison Break

xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0