♥ Torsdag

Hej bloggen!

Riktigt nice skoldag idag! Det började med att jag panikvaknade klockan åtta och trodde att jag hade försovit mig innan det landade för mig att jag börjar halv ett idag. Så jag sov en timma till och ställde mig sen i en varm dusch. När klockan var 11.05 satt jag på bussen påväg in till stan där jag sen tsm med två vänner i klassen köpte godis, hjärtan och cola till bion som vi skulle se.

Vi samlades i klassrummet och hade lite slappa lekar, typ som "Jag tycker att det är viktigt att man ser ung ut längre idag" och s skulle man ställa sig på platserna JA, KANSKE eller NEJ och säga varför... Vid halv 2 såg vi filmen JUNO på bio och den var väl okej, tjejen Juno var ju så skön också ;)

Nu är jag hemma igen och tänkte se lite One Tree Hill tillsammans med det sista godiset som blev över.



Dagens diss, jag höll på att missa bussen tack vare de istäckta trottoarerna!
Jag hinner liksom precis på tio minuter annars om jag halvspringer, så lärarna får allt låta mig sluta lite tidigare nu!


xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0