Fredag 3 oktober

Äntligen tid till att blogga lite. Är hemma idag eftersom jag typ inte sov någonting alls inatt, är sjuk och har fått något som kallas bältros. Som utslag på ena sidan av kroppen(mina är vid revbenen), var 5e människa får tydligen det och det svider och bränner och kliiiar som fasen.. Vill verkligen inte ha några fula ärr sen, så jag försöker låta bli att klia! 6 tabletter om dagen i en vecka måste jag ta också...

Min dator har inte kommit igång än men förhoppningsvis orkar jag ringa o fråga om "vägledning" i helgen, och se vad som e felet. Nu ska jag döda lite tid framför tvn, tänkte gå ut sen också.. Det är ju faktiskt sol ute :)


Foto taget av mig i Paris

xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0