Stand By Me



Hej bloggen!
Sitter här och väntar på att Design Simon och Thomas ska börja, inredningsnörd som jag är! Annars spelar jag bara lite bra ny musik som jag har fixat till min annars ganska tomma dator. Kan ju erkänna att jag inte vart särskilt ledsen över att alla mina gamla bilder och min musik försvann när datorn la av, jag har ju torts allt lagt ut de flesta bilder på bilddagboken och här, musiken finns i min mobil och så...

Och så över till något helt annat. Är det bara jag som längtar jätte mycket till jul nu? Det kanske är för att det blir så mörkt tidigt nu som jag bara vill att tiden ska rulla på fram till första advent. Tänk er bara, snötäckta träd, knäck, chokladkalender, pepparkakor, julbeslyning, en sån där skön stämning och fullt med människor på stan som är ute i sista minuten på stan för att köpa alla 45 presenter...

Eller så kan man ju alltid börja köpa dem där presenterna redan nu. Hela Åhléns är ju dränkt i jul!
Nej nu börjar Design S&T om en minut så jag ska sluta skriva

xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0