♥ Härliga väder

Jag vaknar upp vid halv 7 och ler, brukar alltid ställa klockan lite väl tidigt när jag har sovmorgon så att jag kan få somna om igen och riktigt njuta av den! Vid 9 så gick jag i alla fall upp från sängen, drog upp rullgardinerna och öppnade ett fönster.

Det är sommar. Om ni inte visste :)


Mina nya sandaler och vårjacka vart till och med nästan för varmt när jag hade slutat för dagen. Hade första hjälpen på idrotten och sen uppsatsskrivning i  2,5h. Får se hur det gick sen efter lovet. Orkar inte tänka mer på det nu! För nu ska jag tvätta bort allt smink och gå ut i solen. Solen som jag nästan glömt bort hur underbar den är!



Förresten så hittade jag lite fint på stan idag. Bla. ett turkos linne med lite "blanka" detaljer på! Mycket fint. Nästan ett måste nu till sommaren! Så fint med starka färger när man är brun. Och vilken härlig känsla jag fick när ja kom in på H&M, det bara skrek sommar om kläderna! Åååh vad underbart det är med sommar! :) Allt skulle vara perfekt nu om jag var med älskligen, saknar dig! :( Men aja ni får ha en bra dag, och framförallt ett bra påsklov!

xx c♥

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Det enda jag riktigt har hört är att man ska ta det lite mer försiktigt och inte kanske ladda ner för mycket samtidigt och så men tror att dom är mest ute efter de som laddar ner konstant och de som lägger upp det man kan ladda ner,Ljudböcker är inte bra att ladda ner för det verkar som dom bevakar det riktigt hårt,det är efter vad jag har hört iallafall..

2009-04-03 @ 18:30:26
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Caroline

Snygga skor ;)

2009-04-04 @ 19:11:33
URL: http://carolinenorman.blogg.se/
Postat av: Camilla

Viktoria - Okej, tack! =)

Caroline - Ja visst är dem! Tack! =)

2009-04-15 @ 10:54:37
URL: http://cellena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0