♥ Onsdag

Vaknade upp med min älskling brevid mig imorse, finns inget underbarare. Och ja ni får stå ut med att jag tjatar om honom! :) Har i alla fall varit i Norrköping idag, med bilden. Det har varit väldigt kul men samtidigt väldigt tråkigt de tillfällen som vi gick på muséer o shit. Haha i alla fall så vart vi avsläppta med bussen nån stans bland en massa tegelhus och stank. Vi gick på två museér, gjorde uppgifter som fick gå som dem gick. Sen så skulle jag Tess, Ullis och Jenny hitta McDonalds! Gud, vi hade då ingen aning om vart vi var och alla hade typ gått. Så vi(JAG) frågade oss fram tills vi kom till centrum. En bra bit att gå. Sen när vi ätit och gått på stan lite, blev ingen shopping. Så skulle vi samlas vid ett annat muséum, och jaa. Vi hade inte fått någon beskrivning på vart det låg, så vi gick tillbaka den långa vägen vart vi kom ifrån och väl framme mötte två tjejer som också har bild. Och vad händer då då? Jo vi får igen(!) gå tillbaka heeeela jävla vägen och ännu längre tills vi kommer fram xD Haha, guu vad ont i fötterna jag hade då! Där hade vi världens tråkigaste guidare och jaaa, utställningen var inge vidare kul den heller... Tur att det fanns stolar!

Vi hade det bra på bussen hem i alla fall :) Länge sen jag träffade Tess. Vi gick i samma klass 8-9, men intelängre. Kul att Media och BoF åkte samtidigt! Skönt att prata med dig<3

Nu ska jag pallra mig ner och äta något, sen blir det duschen och plugg... Lite sovmorgon imorgon... Ja... Mmmm... Hejdå. Vet inte ens varför jag skriver här... Menmen...


xx c♥

Kommentarer
Postat av: Tesssssss

Fan vad gullig du är gumman, det var jätteskoj att träffa dig igen:) och vi måste verklige träffas oftare, för jag behöver dig <33333

2009-04-27 @ 20:27:48
URL: http://kungtess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0