♥ White shoes and Infected Lungs

Läste ett inlägg på Kellys blogg om att man aldrig bör tvätta vita tygskor. Vilket är något jag precis har gjort, och det fungerade utmärkt! ;-) Haha, det skiftar nog mellan skor till skor vad resultatet blir. Men annars så kan man ju alltid använda klorin eller liknande, nya skor är ju också ett alternativ om "tvättningen" inte blir bra.

Något som aldrig verkar bli bra är jag själv. Usch, jag har varit sjuk i en vecka nu. Hostar, missbrukar nesseril, har huvudverk till och från, sen en feber som stiger och ont i lungorna när jag andas... Skulle ha kollat lungorna idag men det blev inte så, jag får låta det gå en dag till enligt the doctors... Men ja, visst är det för tidigt nu va? Fan, jag har varit sjuk i en och en halv vecka nu! Och om jag inte blir frisk till helgen, ännu mera fan... 


Hoppas att ni mår bra i alla fall! Jag kom precis på att jag glömt önska er en glad påsk! Haha, little to late maybe.. Aja,


xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0