♥ 090802

En dag i dimman. Så skulle den här söndagen kunna beskrivas, exakt så. Har sovit oroligt och vaknat upp med mardrömmar. Gick ner och åt en andra frukost vid.. Ja vad kan klockan ha varit, tolv - ett kanske? Åt två risifrutti vid 4 imorse, ute på sjön...


Nu har jag precis ätit en halv pizza med sallad till. Var ju inte så hungrig då jag inte gjort så mycket idag, förutom sovit o legat på altanen, och sovit... Men tack mamma o pappa som var söta o kom hem med den till mig, jag älskar er :) Nu känner jag mig sugen på lite oc eller one tree hill marathon. Det var sjukt länge sen jag såg något sånt. Jag känner även att det skulle vara skönt att sätta mig in i deras livdrama och kaos. I stället för att tänka på, verkligheten.


Imorgon är det jobb igen, hoppas att det blir en någorlunda bra dag i alla fall! 22 dagar kvar tills skolan börjar.

xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0