♥ 090804 - Another day has past by

På jobbet imorse(igår = kl.00:11) så målade jag hamnkontorsskylten. Det vart faktiskt riktigt bra, men Christer tycke att eftersom jag gjorde det så fint. Så skulle jag kanske få måla något mer motiv runt omkring. Får se hur det blir med den saken! :P Får väl ta en bild på skylten sen när den är klar och sitter uppe. Så ni får se mitt mäskterverk xD Har ju redan några grejer jag gjort på allmän plats här i Näve. Haha i alla fall så joinade Kim oss hela dagen på jobbet, riktigt trevligt! :) Vi gjorde vårat skitgöra o snackade engelska med danskar... Träffade även Lollo en snabbis :) Vi måste ses ordentligt snart!<3


Snygg Kimsan på mitt underbara jobb ;)<3

Sen på kvällen badade vi ett gäng ute på skäret. Jag, Kim, Martina, Tessan, Jonna, Jocke, Matte, Henke, Erik. Har jag glömt någon? :O Sjukt kallt i vattnet! Förstår inte hur ni kan ligga i så länge :P Haha håller mig ifrån att bli sjuk (min undanflykt!) Sen cyklade vi runt i hela Nävekvarn innan vi kom hem till Matte, usch på alla backar! xD


 



Henke sprang omkring och var galen, som vanligt.

Martina, Matte o Kim


Hos Matte. Kom precis hem där ifrån



Helt okej dag. Men saknar baby så otroligt! :(

xx c♥


Kommentarer
Postat av: lollo

ja det måste vi verkligen darling <33

2009-08-05 @ 11:18:50
URL: http://louisemariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0