♥ 090805 - Solsting

Dagen började med en stressig morgon. Upp, äta, duscha, ringa ringa ringa... Utan framgång, men till slut så löste det sig i alla fall! :) Som tur var! =O Så ska in till stan imorgon efter jobbet med mammi, vi kanske tittar runt lite i Nyköping sen också. Sen på lördag blir det karnevalen med Kim o hennes vänner ;-)<3 Kan nog bli kul det. Söndag = jobb..

Nu ska jag värma min pizza som jag köpte på Coop nyss. Haha fifan undrar vad jag kommer att äta för mat när jag flyttat hemifrån. De e ju för att jag inte kan/orkar laga mat nu, som jag köper färdig... Eh ja. Ska väl sluta skriva innan jag svammlar föööör mycket. Jobbig dag på jobbet = solsting.




xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0