♥ Dagens

Kom precis hem från coop, och turen är fortfarande med mig. IGÅR så hade dom öppet till 20.00 för sista gången den här sommaren. Men aja, får väl tänka positivt. Sparade lite pengar och jag är inte äcklad av mig själv ;-) Det hade dock varit gott med lite chips och dipp till kvällen.

Min familj är inte hemma just nu. Men känner för att spendera lite tid med dem sen :) Världsbäst!<3 Fick ett par märkes brillor av sis idag ;-) snygga! Taaaaaack (a)




Nyfärgat hår har jag också.


Tjaa, what to say, det här är Internet. Så allt skriver man ju inte om ;-) Stan imorgon med sis i alla fall, sen på onsdag äre jobb igen. Kanske blir hem till Fia i helgen. Får se får se :) Sköt om er så länge!

xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0