♥ 090821

Godmorgon! Solen skiner ute och jag sitter här nyvaken i väntan på att tiden ska gå. Jobbet börjar vid 12 idag igen, får hoppas på att jag har tid för lite solning utomhus också :) Inte så värst kul att sitta instängd på en tum turistinformation, säsongen för besökare börjar lida mot sitt slut...


En till sak som jag borde göra är att designa om min blogg(!) Faktiskt ganska akut... Men såklart så fungerar inte photoshop på min dator at the moment. Suck.. Kanske kan norpa en dator i skolan nästa vecka då det drar igång. Och pillra ihop något. I alla fall med nya bilder... Nej, nu ska jag ner och äta frukost. Smink orkar jag inte täka på.

xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0