♥ 090824

Jag förstår faktiskt inte! Nej, för två veckor sen så var det de SISTA avsnittet av Prison Break. ever. Och nu, ikväll så är det ett nytt(?) avsnitt? För förra måndagen satt jag i soffan utan att förstå ett skit av vad som hände i programmet! Haha förvirrande det där. Första dagen i skolan är avklarad i alla fall. Inga direkta överraskningar, nya möbler, nya klasskamrater, nytt schema, nya mentorer. MEN INGA JÄVLA >ENGA< MAC BOOKS! Åh... Lågt av lärarna när dem fått oss att hoppas på det.. 



En glad bild på lilla jag

Anyway så gick jag och Amanda på stan i två timmar efter skolan och köpte lite grejer. Skulle vilja hitta ett par nya fina skooor! Men det gick inge bra idag. Hoppas på att Cubus öppnar imorgon. Då lär jag vara igång igen, måste ändå vara kvar i stan efter skolan.


xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0