♥ 090826

Åh jag blir så trött på min skola..! Det är alltid något strul med nånting, just nu är det mycket. Vi får inte samma information som A-Klassen utan vi får fråga vad lärarna har sagt till dem osv... Sen så hade jag valt datordesign nu till 2an. MEN FICK INTE PLATS I GRUPPEN! Wtf... Åh blir så trött, så dem tycker att jag kan välja mellan bollsprt eller barnsjukdomar... Eh ja juste! Precis vad jag tycker om... Likadant var det med Grafisk illustration i 1an, men då löste det ju sig för att jag fortsatte att klaga.




Tänker klaga tills jag får som jag vill, imorgon har jag i alla fall sovmorgon eftersom jag inte har något individuellt val än... Får se hur det går med bussar. Får antagligen ingen sovmorgon för att dem går så sjukt sällan... Great just great. Skinnjackan fanns inte i 36 heller... Näää nu orkar jag inte vara sur, snart kommer Lollo hit med sin brutna tå, och jag har redan börjat tjuväta av chipsen... (A)

xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0