♥ 090728

Hejhej, orkar knappt skriva på tangentbordet. Så trött, eller rättare sagt seg, är jag. Hela dagen har typ spenderats inomhus i receprionen. Skjut segt, och när jag väl gick ut och hjälpte en turist så spöregnade det! Great... Träffade Lollo dock! De var kul haha, jättelänge sen jag träffade henne sist. Känns de som i alla fall :O Hon jobbar i en restaurang 10m bort från min arbetsplats. Eller det kanske är ännu närmare? Haha, hoppas att vi ses fler gånger nu, för mitt jobb är verkligen sjukt segt!

Dagens höjdpunkt var typ när jag och Elina såg en sjukt liten chihuahua. Även fast det var en liten flicka som var ute och gick med den så såg den ut som en kattunge. Riktigt sött var det! :) Men jag vet inte om jag skulle klara av att ha en sån liten hund. Skulle vara så rädd att jag skadade den, speciellt när man är ute o går. Men dom är gulliga att titta på.




Aee, jag får verkligen abstinens av att inte göra något på dagarna. Men det är så trist också att man blir så seg, skulle lixom kunna tänka mig att sova resten av dagen. Får se om jag och Martina hittar på något senare. Nu är galningen nere och badar, i HAVET! Orkar inte ta mig ner dit då jag var där idag på jobbet... Och helvetesbackarna har jag cyklat uppför tillräckligt många gånger för idag!

Jajuste har kanske tagit på mig en fjärde veckas arbete. Den sista lediga veckan som jag skulle ha haft innan skolan. Bättre betalt då men jag ska i sånna fall behöva jobba helt själv. Mindre kul... Haha usch orkar inte ens tänka på det. När jag skrev upp mig på listan så tänka jag bara en sak...        Pengar!


xx c♥

Kommentarer
Postat av: louise

DET VAR KUL, vi kan hitta på något snart, saknardig min blondie <33

2009-07-29 @ 20:48:15
URL: http://louisemariia.blogg.se/
Postat av: Camilla

Lollo - Saknar dig med min brunetttt <33

2009-07-30 @ 10:20:46
URL: http://cellena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0