♥ Hjälp mig?

Det har blivit en måndag i solstolen. Inte fått mycket gjort, men vad gör det? Alla behöver väl "mellandagar" eller så kallade slappdagar, biland. Trots det så blir jag så sjukt lätt rastlös... Känns som om sommarlovet bara rinner ur mina händer när jag inte hela tiden gör något. Ikväll kanske det blir bio med några tjejer, det visar sig. Imorgon tror jag att det blir en sväng på stan! :) Känner för att shoppa lite OCH att ha tid på mig(for once!) innan affärerna stänger.

Men jag ska inte köpa för mycket, har funderat på en ny mobil länge nu. Det finns så otroligt många olika(!) att jag verkligen inte vet vad jag ska satsa på. Touch eller vanlig knappsats? Rosa eller svart? Tror faktiskt att det bli svart i det läget, skulle bara tröttna på rosa. Svart är mer stilrent också...

Okej nu börjar jag bara svammla här! Behöver en ny datastol också, en vit och snygg ;-) Spanade in en förra året på typ... Gumsbacken, men den lär ju inte finnas kvar nu.. Hahah. Aja får kika på det imorgon med :) Nu får ni kommentera vad jag ska köpa för mobil! Touch eller den andra?


Vilken skulle ni ha tagit?




VS




Nej, vad är en sommar framför datorn. Nu ska jag kila ner o hjälpa till med maten, det vankas pizza ;-) Hawaii för min det, Mjauu på det!

xx c♥

Kommentarer
Postat av: Emma

den undre

2009-06-29 @ 18:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0