♥ Helgen

Hej bloggen!

Här sitter jag nyss hemkommen från Trosa. Med en iskall cola och chipspåse till vänster om mig, så lever jag ju rätt bra i värmen. Men bussresan var mindre nice, jag fick stå ut med en avstängd ventilation och kvav luft i en timma. Shit, gamla bussar borde inte vara tillåtna på sommaren! Sen väl framme i nyköping, kände jag ju mig väldigt fräsch(!) Hade ett tag på mig innan bussen hem skulle komma, så det blev en sväng på stan. Köpte inte mycket, bara "nödvändiga" prylar som jag saknade. Så sen ska jag fixa mina naglar igen...

I fredags jobbade och lekte jag med Nävegänget. Det var något band som spelade i parken så vi hjälpte till där lite. Jag fick även med mig mycket godis hem igen! Så nu kan jag att svulla i några dagar extra. För "färja-godiset" har nästan tagit slut ;)



Madde Tessan o Robban


jag skjuter...

...och det gick ju skapligt bra ;-)



Sen i lördags morse drog jag mig upp ifrån sängen tidigare än vanligt! Hahah, "redan" halv nio ringde min väckarklocka. Hamnfestivalen nere vid sjön var igång och jag skulle även idag jobba i några timmar. Alltid trevligt att träffa trevliga människor, så det vart trots lite sömn en fin morgon. Efter det tog jag en buss när solen var som hetast på dagen. Väl framme så träffade jag Amanda och hennes kompisar. Vi köpte lite grejer på ica sen åkte vi hem till henne och hennes tvilling Johanna, o fixade middag.


Amanda+tjejerna fixade käk åt alla...

När killarna i stället försökte få igång gasol grillen...

Efter de == bada... Hannah och Lina

En fin kväll, Rebecca och Adam på väg tillbaka efter bryggan

Tog inga fler bilder under kvällen men har förhoppningsvis lagrat (med mitt dåliga minne) några lekar som vi körde under kvällen i hjärnan. Hahah usch pinsamt hur dum man kan vara ibland. Skyller på mitt namn ;-) Dem som var med är väl de ända som fattar de... Hehe. Nej, nu ska jag måla naglarna och ta en dusch, ni får ha det så bra i sommar sverige, så kanske vi ses!

xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0