♥ Pink Pancake



Måndagarna i skolan är alltid lika sega. Tur att jag har sovmorgon till 10.05 i alla fall, så kan man få sova ut lite efter helgen. Men med brännande ögon redan vid 12 så kände jag inte av dom extra sovtimmarna särskillt mycket... Äcklig mat var det också... Ovanligt nog!

Efter skolan så åkte vi ner på stan, fixade lite grejer o sen vart det en social bussresa hem, det gillas! :) Var med Marre ett tag sen också :) vi gjorde rosa pannkakor haha! Något misslyckade som ni ser på bilden, men man kan ju inte alltid vara bäst! Nu ska jag ta en dusch, lägga mig i sängen o läsa i min bok "Vi som aldrig sa hora" och sova!
Slutar 16.30 imorgon och efter de ska jag vara med älsklingen<3

xx c♥

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E - en fotoglogg, typ?

hahaha sött! :D

2009-03-10 @ 13:18:26
URL: http://pinkspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0