♥ Produkter produkter produkter...

Det är nästan lite läskigt hur mycket pengar vi tjejer och killar(inte alla) slänger på smink, hudvårdsprodukter, hårprodukter osv... Så jag tänkte visa vad jag använder för något för att göra mig "vackrare". Nu är det ändå så att jag precis slängt en massa som jag "behöver" o kommer köpa lots of new stuff den här månaden!



Max Factor är väl något utav en favorit när det kommer till foundations, puder...
Har en rouge från FACE Stockholm just nu, o den duger väl.


Den "guldiga" Mascaran är från L'oréal paris
Den "ljusblåa" är från ACO(väldigt lättapplicerad och helt klumpfri!)
Svart kajal från L'oréal paris
Sen ögonbrynspennor och vit eyeliner från H&M, billigt och bra!
En vit burk med glittrande vit ögonskugga, är verkligen favorit som håller!
Sen lite gråa ögonskuggor ifrån ID(IsaDora)
Och tre styckna i jordnära färger som också hållt väldigt länge, fick dem faktiskt av mormor min!


Inget speciellt till läpparna, men apotekets lipsyl och väldigt lite utav en lipliner från H&M används ofta.
Lipglosset från Face Stockholm kan vara lite väl "kladdigt".

 
Nu är det här lågt ifrån allt jag använder till mitt långa hår.
Kan ju lägga till en dryg hårinpackning minst en gång i veckan + schampoo o balsam
Älskar mina silkesdroppar, GOLDWELL kerasilk, finns att köpa på frisörsalonger! :)


Parfymer har jag en Ralph Lauren cool, Kenzo Amour
Britney Spears Curious och en billig vanilj parfym från H&M


En massa hudvårds produkter... Vart ska jag börja?
Ni får fråga om ni undrar över ngt helt enkelt ;)


Sist men inte minst naglarna, tycker om att ha fina naglar helt enkelt
och målar dem en gång i veckan. Har blivit mycket fransk manikyr
på dem senaste åren. Ja, ni ser väl på bilderna vad det är ;)

xx c♥

Kommentarer
Postat av: louise

snyygg! Jag ska köpa manikyr så snart jag får mer pengar :p höh. fast det kommer endå inte hålla sig så bra eftersom jag är i stall 6 dagar i veckan,

(; <333

2009-03-02 @ 20:12:44
URL: http://louisemariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0