♥ Vecka 12

Hej hej, skolveckan är över och jag är helt slut! Det är faktiskt skönt att jag har planerat en lugn hemmafredag, behöver städa mitt rum riktigt ordentligt och kanske blogga lite till senare for once ;) Vad har hänt i veckan då? Ehm... Minns knappt själv... Det var väl inte i måndags som min buss åkte i diket? Eller..? Oj jag börjar ju bli senil!

I tisdags så slutade jag halv 5, hann träffa älskligen lite snabbt, saknar honom nu! :( Sen var jag i alla fall med Lollo, Emil o massa, de var kul! Kan ju visa lite bilder från de för att vara lite rolig. Vi gjorde inte så mycket, dem höll ju på som vanligt ;) (Ooops!) och så åt jag och Lollo 6 delicatobollar, en chipspåse, en ostbågspåse, 4 läsk... säkert ngt mer godis eller nått! Och jag som lovade mig själv att ha en nyttig vecka, det har jag verkligen inte lyckats med!
En hemsk bild på mig och Lollo :p

Emil som alltid vill vara med på kort!

Mhmm


onsdagen slutade jag vid 3, då åkte jag ner på stan o träffade Marre lite, det blev också ett par nya skor. Sen vart jag sjukt trött och åkte hem vid 4..



torsdag vare skola igen... Datakunskap på morgonen och sen ett megahål, minns inte vad jag gjorde? Tror att jag åt i matsalen två gånger :s haha! Efter skolan så missade jag bussen, kanske var det "ödet"? Ringde till Marre o avreagerade mig lite och så visade det sig att hon Madde o Tessan satt i en stadsbuss 30m ifrån mig. Jag gick på den i stället och så fikade vi på caffelatte o hade kul! Jag köpte också en present till min syster som fyllde år då! Var med Marre Madde o Tessan på kvällen sen också :)

Idaaaag då? Joo, började med sovmorgon till 10.20, då vare idrott o jag försökte väl få bort lite av dem kilon som ja måste ha lagt på mig efter den här veckan x( haha. Äger ingen våg är hemma så ja vet inte... Är faktiskt sugen på att börja gymma men jag vet inte... Är kanske för slö för att orka med det och skolan. Nej nu ska jag ner o skynda på maten lite, mina päron är grymma på att laga god mat men de går lite långsamt! Och så som jag har töjt ut min magsäck den här veckan så är jag huuungrig! Ha en bra helg =)

xx c♥

Kommentarer
Postat av: louise

uppdaterarN (y) men bebis man ska ju inte erkänna vad man ätit :O de är ju .. pinsamt hahaha.

<33

2009-03-20 @ 23:46:38
URL: http://louisemariia.blogg.se/
Postat av: Camilla

Lollo - Hoho men jag är ju pinsaM av mig så sötis ^^<3

2009-03-21 @ 22:28:35
URL: http://cellena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0