♥ Veckan

Veckan har rullat på o jag har hunnit med endel. Älskligen kom hit i tisdags väldigt mys o träffa honom igen. Vi tittade på "bio" i mitt rum, hehe. Pappa hade tagit hem en projektor och min rullgardin fungerade perfekt som bioduk ;-) Haha de blev endel filmer innan vi släckte. Nu var de ett tag sen vi träffades =( Fuck distans.


Mitt rum, sängen som är närmast. Rallybrudar var inte så bra

Onsdagen var ganska seg... Men de var fint väder innan skitsnön kom tillbaka! I torsdags åt och fikade jag på stan i med Fillan och Ullis, de var mys. Sen när hålet var slut så vare tillbaka till skolan som gällde. Håller på med ett härligt samhälls "projekt" just nu..  Ska ha debatt och försvara vårat land fredag som kommer. Wihouu...


Igår, fredag så slutade jag halv 5, jag försökte utan att sabba allt mitt smink o hår halvspringa ner till stan för o träffa mamma, jäkla snökaos ute! Väl nere på stan blev det i alla fall shopping, köpte kläder till kvällen. Kan visa bild på de och en massa annan shopping senare! Sen väl hemma så fixade ja mig och åt innan Lollo kom förbi o vi åkte till festen. Ganska chill kväll, haha xD Tjaa behöver ju inte gå in på detaljer. Eller jaa, haha. Kul vare! =)


Bild på mig från igår

Nu ska jag duscha, sen vill pappa att ja ska ut o övningsköra med honom ;-) uschaa, haha snö ute ju! Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, en lugn hemmakväll tippar ja på. Men de skulle ju vara kul o hitta på ngt när halva världen släcks ner ;-)

xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0