♥ 090509

Hejheej, här sitter jag och segar.  Men igår var jag på 18års fest. Grymt kul var det, trots endel stölder och shit. Tack alla som var med och gjorde kvällen/natten! :) Imorse vaknade jag upp seg och kissnödig vid 7 hos Marre, haha. Somnade ändå om och vaknade runt 11 nästa gång och då vare bara toaletten som gällde! En chill dag med lite folk, fram o tillbaks till coop nära med film och masssssa gott. Måste dra ner på "onyttighetena" i veckorna. Usch, det har varit godis eller liknande varje dag dom senaste månaderna. skärpning!



[Robban o Madde, bild från idag]

Nej nu ska jag dejta duschen sen kanske se på Robinsson om det inte har slutat när jag är klar.. Saknar min älskling så sjukt myckeeettttt!<33

xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0