♥ Cutt cutt?

Det börjar bli dags att titta efter skolavslutningskläder! Kanske par gulliga skor och fräscht hår. Ja ohjaa, en rejäl slingning och klippning av håret skulle sitta fint. i blonda nyanser såklart! Just nu så har jag börjat få en rätt så, enligt mig själv, synlig utväxt. Och vem gillar utväxter om det så inte bara var en halv cm? Jessica Simpsons hårfärg på den här bilden är något åt det hållet jag vill komma, men frågan är om jag verkligen vill slänga en massa pengar på håret hos frissan? Kanske kan jag ragga upp någon som kan slinga det hemma åt mig.. Hmm, i alla fall så behöver jag klippa mig. Jag skäms nästan när jag säger det... Men det var nog över ett år sen som jag klippte längderna sist... Ooops, inte populärt hos frisören...




Fint va? :)

xx c♥

Kommentarer
Postat av: louise

hon e snigg. och hjälp mig hitta avslutningskläder :(? <3

2009-05-12 @ 06:35:53
URL: http://louisemariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0